Pages

May 19, 2011

fix me .. could you ??

When you try your best, but you don't succeed
When you get what you want, but not what you need
When you feel so tired, but you can't sleep
Stuck in reverse
When the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

High up above or down below
When you too in love to let it go
If you never try you will never know
Just what your worth

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you

Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down on your face
And I..

Tears stream down your face
I promise you I will learn from my mistakes
Tears stream down on your face
And I..

Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you.

ini lagunya coldplay - fix you ..
gatau kenapa semenjak saya denger lagu uni dari ipodnya sepupu.. i felt in love with this song ..
yeah,liriknya..musiknya ..gatau kenapa bikin semangat .
liriknya bener-bener kayak apa yang pasti kita ( lebih tepatnya saya )  pernah ngerasain..
 "When you try your best, but you don't succeed"
berapa kali kita pernah merasa kalau kita sudah berusaha sekuat tenaga, berusaha mengerjakan sesuatu dengan sangat sungguh-sungguh... tapi hasilnya jauh dibawah yang kita harapkan,tapi kita dipaksa menghadapi kenyataan yang sangat pahit itu .. tapi bukankah "kegagalan merupakan keberhasilan yang tertunda" .. jadi tetap terus berusaha dan yakin :D
"When you get what you want, but not what you need"
yaa..seringkali hal ini terjadi pada saya, saya sulit sekali membedakan mana yang saya butuhkan dan mana yang saya inginkan ..
kebutuhan dan keinginan masih merupakan hal yang saru buat saya..
ketika saya mendapatkan apa yang saya inginkan ,saya merasa senang ..tetapi entah kenapa ada hal yang terasa mengganjal.. gak pure seneng 100 % ..
sampai akhirnya ternyata itu cuma pengennya saya aja..
barangnya pun gak kepakai ..
nyesel jadinya ..

No comments:

Post a Comment